KAPADOKYA DA İNOVATİF TAKIM OLMAK Liderlik ve Takım Çalışması Çalıştayı

Amaç: Sihirli, büyüleyici, etkileyici, ilham veren, yaratıcı düşünceleri harekete geçiren doğal bir ortamda kuruluşların liderlerinin ve geleceğinin liderlerinin; yetkinliklerini geliştirmek ve bir olmak duygusunu bizzat yaşamalarını sağlamak için bu çalıştay hazırlanmıştır.

Sefer Rotası :

1 gün : Sabah erken uçakla uçuş

Özel bir yerde  otantik bir mekanda kahvaltı

Foto safari : Kahvaltıdan sonra saat 10:45 gibi yürüyüş alanına transfer . 2 -3 Saatlik bir süre içinde ;nefis bir manzara eşliğinde  Vadi içerisinde yürüyoruz.

Öğle yemeği Otantik bir mekanda öğle yemeği

KİLİSEDE Beni Tanıyormusun Çalıştayı ve Design Thinking Çalıştayı

Akşam yemeği yöresel yemeklerle bir “köy evi”nde

Yol hikayesi sohbeti ve Fotoğraf seçimi,Jüriye teslim

2.gün : Güneş doğmadan uyanıyor ve gün doğumunda dünyanın en etkileyici manzaralarından biri kabul edilen capodokia da güneşin doğuşunu balonla deneyimleme

HADİ YEMEK YAPALIM – ekip olarak birlikte birşeyleri başarma yarışması

Jüriye ekiplerin yemek sunumları değerlendirme

Öğle yemeği – kendi yaptığımız yemekleri güzel bir mekanda yiyoruz

Seramik ve Çamur Atölyesi

3.gün Otelde kahvaltı ile başlıyoruz.

9.30- 12.30 – BİR FİLM YAPALIM : Önce senaryomuzu yazıp –çekim planlarımızı yapıp , ekiplerimizi kuruyoruz ,teknikleri öğreniyoruz. Senaryo, prodüksiyon uzmanından eğitim aldıktan sonra gruplarla filmlerimizi çekmeye başlıyoruz